16 nasvetov, kako ostati zdravi jeseni

Zakorakajmo zdravi jeseni naproti! Prišla je jesen, z njo pa tudi dež in hladnejši dnevi, v katerih nas večina nostalgično obuja spomine na preteklo poletje. A čas je za novo študijsko leto. Pripravili smo ti 16 nasvetov, kako svoje fizično in psihično zdravje ohraniti tudi v vremensko muhastih dneh, da boš vedno pripravljen/a na nove izzive.

1.      Začni z jemanjem prehranskega dopolnila z vitaminom D

Večino vitamina D dobimo od izpostavljenosti soncu in ko se začnejo hladnejši dnevi, smo navadno manj zunaj. Če se torej zalotiš, da si bolj kot ne v zaprtih prostorih, bo vitamin D izboljšal tvoje počutje in imunski sistem.

2.      Vzemi si čas zase

Jesen in zima sta način, na katerega nam narava sporoča, da je čas, da se umirimo. Beleži svoje počutje in poskusi biti bolj v stiku s svojimi čustvi.

3.      Če je potrebno, se cepi in pojdi za zdravniški pregled

Nikoli ni pravi čas za bolezen in nihče ne mara smrkanja in bolečega grla. J

4.      Poskusi okrepiti svoj imunski sistem

To narediš tako, da piješ veliko vode, se s pogostim umivanjem rok izogibaš boleznim in ješ hranilno bogato hrano.

5.      Pij veliko čaja

Poleg tega, da te bo ogrel, lahko koristi tudi tvojemu zdravju. In ne le, če imaš boleče grlo. Določene vrste čaja lahko pripomorejo h izgubi telesne teže, očistijo kožo in odženejo napihnjenost. Več o nekaterih koristih čajev si preberi na povezavi.

zdravi_jeseni_2

6.      Upoštevaj krajše dni in daljše noči

Daljše noči naj bi povzročile tudi daljši spanec. Vsaj, če vprašaš naravo. Ko lahko, pojdi zato zgodaj spat, predvsem v tednu, preden se prestavi ura (mimogrede, to se vedno stori na zadnjo nedeljo v oktobru, kar je letos 29. oktobra).

7.      Naredi plan za mrzle mesece

Če nimamo stvari, ki bi nas zaposlile, smo nagnjeni h zimskemu spancu. Zato že prej naredi plan in si postavi cilje, ki jih boš dosegel/a do pomladi.

8.      Uporabljaj vlažilno kremo

Mraz lahko naredi tvojo kožo suho, zato je uporaba vlažilne kreme praktično nujna. Obenem ne pozabi tudi na kremo za zaščito proti soncu – ta še vedno sveti, tudi v mrazu.

9.      Kupuj sezonska živila

Pesa, brokoli, zelje, jajčevci, ohrovt, buče, sladki krompir itd. so odlična in zelo zdrava izbira. Ne pozabi tudi na darove narave, kot so kostanj in gobe, ki so, če imaš nekaj ur časa in volje, lahko popolnoma zastonj.

zdravi_jeseni_1

10.  Ostani aktiven/a!

Vemo, ko je zunaj mraz, je najudobneje zavit/a v deko srkati čaj ali kakav. A vseeno se tudi v dneh, ko te premaga lenoba, poskusi prisiliti, da greš iz hiše. Lahko gre le za grabljenje listja in kidanje snega, še bolje pa bo, če na https://1click2sport.com/studentska-vadba poiščeš svojo najljubšo vadbo.

11.  Oblečen/a bodi v slojih in ne pusti, da se telo ohladi

Pri tem se strinjamo s tvojima mamo in babico. Topla oblačila so obvezna.

12.  »Spomladansko čiščenje« izvedi že jeseni

Človek se po tem ko pospravi omaro in znebi odvečnih stvari, počuti bolje – zakaj bi torej čakal/a na pomlad?

13.  Pripravi svoj doma na možne ekstremne vremenske pogoje

Morda do tega ne bo prišlo. Najverjetneje. A vseeno imej nekje pripravljeno lopato in topla oblačila, nikoli namreč ne veš, kdaj se zbudiš v zasneženo jutro.

14.  Pripravi knjige, serije in filme

Jesenski in zimski večeri so, kot smo že omenili, najboljši v družbi toplega napitka po želji, deke in knjige/filma/serije. Morda – le morda 😉 – so v družbi dobrodošli tudi partner ali prijatelji, navsezadnje h zdravi jeseni spada tudi ohranjanje pozitivnih odnosov.

zdravi_jeseni_3

15.  Ustvari si koledar

Ne pusti, da te mraz in pomanjkanje sončnih žarkov prisilita v izolacijo. Vsak dan si ustvarjaj nove izzive.

16.  Bodi prijazen/na do sebe

Prazniki lahko povzročijo dodatne kilograme, krajši dnevi lahko povzročijo slabo počutje, virusi pa lahko povzročijo – no, bolezen. Poslušaj svoje telo in mu daj, kar potrebuje. Predvsem pa se ne obremenjuj in negativne misli v čim večji meri spremeni v pozitivne. Uživaj v zdravi jeseni!

Študentska vadba

Objavi komentar

Tvoj email naslov ne bo objavljen v komentarjih.

Uporabljene so lahko naslednje HTML značke: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

two × 1 =