Izkoristi dan- Zgodnje vstajanje je ključ do uspeha!

Se ti zdi, da imaš preveč obveznosti in v dnevu ne uspeš postoriti vsega, kar si zadaš? Se pred spanjem sprašuješ, zakaj ni bil današnji dan bolj produktiven, in kuješ načrte, kako ti bo jutri uspelo bolje? Motivacijski trener Robin Sharma ti ponuja rešitev za tvoje težave, ki pa bo najverjetneje razveselila le najbolj jutranje tipe.

Po mnenju Robina Sharme bi morali vstajati najkasneje ob peti uri zjutraj, a so takšni med nami na žalost še vedno redki. Pravi, da so ure od petih do osmih zjutraj najbolj dragocene. Preberimo si njegove razloge za tako zgodnje vstajanje.

Zgodnje vstajanje

1. Večja produktivnost

Če vstaneš zgodaj, te bodo drugi pri delu težje zmotili, saj večina ljudi ne mara zgodnjega vstajanja. Nepotrebni SMS-i, telefonski klici in e-maili ne bodo motili tvojega dela. Ker je zjutraj na splošno manj stvari, ki bi te zmotile, boš zato bolj produktiven. V zgodnjem delu dneva se boš lahko osredotočil na pomembne obveznosti in naloge, še preden se začne kaos normalnega delavnika. Večina pomembnih stvari bo zate že opravljenih, medtem ko se bo druga polovica sveta šele prebujala.

2. Čas za telovadbo

Ohranjanje zdravja je ena izmed najbolj učinkovitih stvari, ki jih lahko narediš, da pomagaš ne le svojemu osebnemu, temveč tudi družbenemu življenju. Če si zdrav in fit, se počutiš bolj energično in samozavestno, poleg tega si tudi bolj psihično pripravljen na nepričakovane izzive življenja.

Woman running for fitness on a sunny spring day
Woman running for fitness on a sunny spring day

3. Zajtrk

Kot verjetno že veš, saj nas o tem mediji redno obveščajo, je zajtrk najpomembnejši obrok dneva. A ga kljub vsemu še vedno izpuščamo. Zato vstani prej in si vzemi čas za pripravo zdravega zajtrka. Lahko zmešaš sadje in si pripraviš smoothie, ki te bo poživil in poskrbel za dober začetek dneva.

Robin predlaga, da dan začneš s taktiko »3-krat po 20 minut«. Takoj, ko vstaneš (ob peti uri zjutraj), začni z 20-minutno telovadbo, pa naj bo to tek, skakanje s kolebnico ali raztezne vaje. Po 20 minutah telovadbe načrtuj, kaj boš počel čez dan in si zadaj cilje, zadnjih 20 minut pa si vzemi čas za branje novic in izobraževanje o stvareh, ki te zanimajo. Ko s tem končaš, dan nadaljuj, kot si si ga zastavil. Robin Sharma poudarja, da se zaveda, da je vstajanje tako zgodaj izredno težko, zato predlaga, da začneš z majhnimi koraki. Če si bil prej navajen vstajati ob 7.30, zdaj vstani pol ure prej, torej ob 7.00. Čez čas začni vstajati še prej, ob 6.30. To ponavljaj, dokler ne prideš do končnega cilja – vstati ob 5.00.

Pomembno je, da budilko odmakneš iz bližine postelje, saj vsi vemo, kaj se zgodi, če naš mobilni telefon počiva na nočni omarici – enostavno in hitro prestavimo na dremež. Če je budilka dlje od nas, moramo iz postelje, da ugasnemo alarm, kar bo omogočilo lažje vstajanje. Pomembno pa je, da kljub zgodnjemu vstajanju spimo dovolj. Nekateri priporočajo osem ur na noč, saj lahko daljše pomanjkanje spanca vodi v izčrpanost in željo po popoldanskemu počitku.

Robinovo priporočilo je, da taktiko zgodnjega vstajanja izvajamo najmanj en mesec. Prepričan je, da nam bo na koncu vse skupaj postalo zelo všeč.

Študentska vadba

Objavi komentar

Tvoj email naslov ne bo objavljen v komentarjih.

Uporabljene so lahko naslednje HTML značke: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

11 − 9 =