Fitness ideje: 5 vaj za moč, ki jih lahko izvajaš povsod

V takem vremenu pa res skoraj ne moremo verjeti, da je november. Če nimaš časa uživati v zunanjih športnih aktivnostih in bi rad/a fitness naredila kar doma, pa ti prilagamo 5 super vaj za moč, ki jih verjetno večina že pozna. Mogoče pa ne veste, da če jih izvajate skupaj, pripomorete k hitrejšim rezultatom. 

Pri treningu, pri katerem se izvaja več ponovitev, so v kratkem času aktivirane večje mišične skupine. Ni treba obiskati telovadnice ali fitnessa, vse vaje lahko izvajaš doma v dnevi sobi ali v spalnici. Super, kajne?

Fitness vaje doma:

1. Hrbtne mišice

Ležimo na trebuhu, nogi sta iztegnjeni s stopali v širini bokov ter ju s prsti opremo ob tla, roki s prekrižanimi prsti damo za glavo – na tilnik, pogled je usmerjen v tla. Trup dvigujemo od tal navzgor in vendar ne do maksimuma, prsti noge so vedno v stiku s podlago, za trenutek zadržimo položaj ter se nato spustimo, vendar ne čisto do tal, in spet dvignemo … Vdihujemo, ko trup dvigamo navzgor, in izdihujemo, ko se spuščamo navzdol.

2. Počepi

Stojimo pokončno, noge v širini ramen, roke iztegnjene pravokotno na telo, pogled naravnost. Na celih podplatih se spustimo v počep do pravega kota (rajši manj, nižje ni priporočljivo), hrbet vzravnan, malo zadržite in se vrnite v začetni položaj. Vdihujemo, ko se dvignemo, in izdihujemo, ko se spuščamo.

fitness

3. Sklece

Zavzemite položaj za sklece (roki sta malo širše od širine ramen, telo pa v ravni liniji). Hitro se spu­­­stite, ko se prsi dotaknejo tal, pa se spet dvignite.

4. Izpadni korak

Stojte z nogama v širini kolkov, v vsaki roki pa imejte utež. Z eno nogo stopite naprej in počepnite. Ko se bo zadnje koleno skoraj dotaknilo tal, se hitro odrinite gor, zamenjajte nogi in ponovite. Oboje skupaj je bila 1 ponovitev.

fitness

5.  Trebušnjaki

Vsi smo se že kdaj srečali z dobro poznanimi trebušnjaki in so najpogostejši del našega domačega fitness prostora.
Ležimo na hrbtu, roki prekrižamo na prsih, nogi dvignemo od tal, ju pokrčimo v kolenih približno pod kotom 90 stopinj in prekrižamo stopala, nogi držimo tako ves čas vaje. Zgornji del trupa dvigujemo proti kolenom, rahlo zadržimo in se spustimo proti tlom ter se ustavimo 5 cm od tal in zopet proti kolenom …
Vdihujemo, ko se spuščamo nazaj, in izdihujemo, ko se dvigamo.

Vsekakor pa ti svetujemo, da se v tem lepem vremenu odpraviš na zrak in uživaš neverjetno tople dneve.

Seveda predloge za rekreacijo vedno najdeš tudi v naši aplikaciji.

Še nekaj predlogov za domači fitness pa te čaka na tej povezavi!

Lep in sončen vikend ti želi

ekipa Študentske vadbe.

 

Študentska vadba

Objavi komentar

Tvoj email naslov ne bo objavljen v komentarjih.

Uporabljene so lahko naslednje HTML značke: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

4 × five =