6 razlogov zakaj v hladnih dneh obiskati fitnes!

V poletnih in pomladnih mesecih je priložnosti za rekreacijo dovolj, saj te narava kar sama vabi in lahko se odločaš med kolesarstvom, tekom in mnogimi drugimi aktivnostmi. Precej več težav boš imela v poznih jesenskih mesecih in pozimi, saj tudi takrat telo potrebuje vsaj nekaj gibanja.

Najboljši način, da pozimi obdržite kondicijo, je torej ta, da tudi v hladnejših mesecih še vedno tečete ali kolesarite, ali pa se lotite intenzivnih zimskih športov, na primer teka na smučeh. Če vam zima niti malo ne prija, pa imate seveda na voljo cel kup drugih rešitev. Med boljšimi izbirami je vsekakor fitnes.

Preverite, kje v vaši bližini lahko obiščete fitnes preko sistema študentske vadbe. >>>

Zakaj je fitnes vedno dobra izbira?

Fitnes je odlična rešitev, ko želite okrepiti in razmigati svoje telo in se spraviti v formo. Lahko je osnova ali pa dopolnitev vadbe.

Prednosti fitnesa:

  1. oblikovanje telesa
  2. izguba odvečne telesne teže
  3. napade lahko ravno tisti del telesa, ki vas najbolj moti
  4. pridobivanje na mišični masi
  5. fitnes center je odlična priložnost, da spoznaš nove ljudi, ki imajo podobne cilje
  6. če si individualist boš v fitnesu telovadil v miru.

POMOČ OSEBNEGA TRENERJA: Če niste povsem prepričani, kaj v fitnesu početi in katere vaje in naprave so najbolj primerne za oblikovanje želenega dela telesa, razmislite o tem, da nekaj ur v fitnesu preživite z osebnim trenerjem. Ta vam bo pomagal premostiti težave, ki se v fitnesu pojavijo predvsem na začetku.

group of young people running on treadmills in modern sport gym

Zakaj v fitnes jeseni in pozimi?

Telesna vadba je ključnega pomena za zdravje in dobro počutje. In če mislite, da vam pozimi ni treba vaditi, se motite. V tem času je vadba morda še pomembnejša kot poleti, saj pozimi več časa preždimo v stanovanju in jemo bolj kalorično hrano. Pomanjkanje telesne vadbe se lahko kaj kmalu pokaže v odvečnih kilogramih in celo na zdravju. Redna vadba bo pripomogla tudi k višjemu nivoju energije, produktivnosti in boljšemu počutju na splošno.

Vadba v hladnejših mesecih torej:

Oregon, USA --- Group of women working out in fitness studio --- Image by © BUCK Studio/Corbis

  • Krepi imunski sistem
  • Pomaga kuriti odvečne kalorije, ki jih zaužijemo z bolj kalorično hrano
  • Počutje bo boljše
  • Rekreiramo se na toplem

Količina vložene energije in časa v oblikovanje definiranega telesa je vedno neprimerno večja, kot je nato čas, ki ga telo potrebuje, da se vrne v prvotno stanje mišične brezobličnosti. Zato je pomembno, da v fitnes zahajate v rednih časovnih intervalih, vsaj dvakrat (priporočeno trikrat) na teden. Le tako boste lahko dosegli neko stopnjo zadovoljive definiranosti telesa in jo tudi vzdrževali.

Tako ne v hladnejših mesecih ne lenarite, saj vam bo pomladi žal, saj je zima letni čas, ko se največkrat začnejo kopičiti odvečni kilogramčki.

Študentska vadba

Objavi komentar

Tvoj email naslov ne bo objavljen v komentarjih.

Uporabljene so lahko naslednje HTML značke: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

two × four =