9 preprostih nasvetov za hujšanje

Čeprav poletje že vztrajno trka na vrata, še vedno ni prepozno, da vneseš v svoje življenje majhne spremembe.

1. Pij vodo, predvsem pred obroki

Pitje vode lahko pospeši metabolizem za 24 do 30 odstotkov v naslednji uri do uri in pol. Pol litra popite vode približno pol ure pred obrokom ti pomaga tudi pojesti manj kalorij.

2. Za zajtrk si privošči jajca

Jajca vsebujejo mnoge koristne hranilne snovi, ki ti lahko pomagajo shujšati. Če zajtrk, ki je osnovan na žitaricah, zamenjaš z jajci, boš v naslednjih 36 urah pojedel/a manj kalorij. V primeru, da nisi ljubitelj/ica jajc, jih nadomesti katerim od drugih virov kakovostnih beljakovin.

fit_do_poletja_2
3. Pij črno kavo

Kvalitetna kava je polna antioksidantov in dobro vpliva na zdravje. Raziskave kažejo, da lahko kofein v kavi pospeši metabolizem za 3 do 11 odstotkov in pospeši izgorevanje maščob za 10 do 29 odstotkov. A nikar ji ne dodajaj sladkorja ali drugih kaloričnih dodatkov, saj boš tako izničil/a njen učinek.

4. Pij zeleni čaj

Tudi zeleni čaj ti lahko pomaga pri hujšanju. Poleg tega, da vsebuje nekaj kofeina, je v njem najti tudi močne antioksidante, imenovane katehini, ki v kombinaciji s kofeinom pospešijo topljenje maščob. Vse raziskave si niso enotne, a mnogo je takih, ki potrjujejo koristne učinke zelenega čaja.

pričeti s tekom
5. Kuhaj s kokosovim oljem

Kokosovo olje je bogato z vrsto trigliceridov, ki jih telo presnavlja drugače kot ostale vrste maščob. Te povečajo metabolizem za 120 kalorij na dan in zmanjšujejo apetit. A pozor – stvar ni le v dodajanju kokosovega olja jedem, temveč v zamenjavi drugih olj s tem.

6. Znižaj vnos dodanih sladkorjev

Dodani sladkorji so pravzaprav najslabša sestavina sodobne prehrane. Sladkor je močno povezan s prekomerno težo, pa tudi boleznimi, kot so sladkorna bolezen tipa 2, srčne bolezni itd. Ko kupuješ izdelke, vedno preveri, koliko dodanega sladkorja vsebujejo (tudi, če sicer veljajo za zdrave!).

7. Jej manj rafiniranih ogljikovih hidratov

Rafinirani ogljikovi hidrati so navadno sladkor ali žitarice, ki so bile »oropane« koristnih hranilnih snovi (sem spadajo na primer testenine in bel kruh). Po uživanju teh živil se krvni sladkor drastično zviša in nato zniža, kar vodi v lakoto in dodatne zaužite kalorije. Če uživaš ogljikove hidrate, se prepričaj, da vsebujejo čim več prehranskih vlaknin.

Novoletne zaobljube_1
8. Jej počasneje

Možgani potrebujejo nekaj časa, da zaznajo, da si sit/a. Če žvečiš počasneje, jim daš več časa in posledično zaužiješ manj kalorij. Počasno žvečenje pa naj bi povečalo tudi nastanek hormonov, povezanih z izgubo telesne teže.

9. Privošči si dovolj kvalitetnega spanca

Spanje je izjemno podcenjeno, a je pomembno prav toliko kot rekreacija in prehranjevalne navade. Raziskave kažejo, da je premalo ali slab spanec eden najpogostejših razlogov za prekomerno težo.

Študentska vadba

Objavi komentar

Tvoj email naslov ne bo objavljen v komentarjih.

Uporabljene so lahko naslednje HTML značke: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

4 × two =