Fitnes : 10 najpogostejših napak, ki jih delajo začeniki in izkušeni fitneserji

Fitnes je v zadnjih letih postal eden najbolj priljubljenih načinov v rekreacije, hujšanja in pridobivanja mišične mase. Fitnes ni popularen le v zimskih mesecih, ampak vse bolj tudi poleti, saj omogoča, da v relativno majhnemu prostoru napademo tiste mišice, ki jih želimo.
A največji problem, ki ga prinese fitnes je ta, da veliko ljudi, tako začetnikov kot rednih obiskovalcev, nenehno ponavlja ene in iste napake, ki jim onemogočajo hitro doseganje ciljev ali celo škodujejo njihovemu zdravju.

Katere fitnese lahko obiščete v svoji bližini? Preverite v naši aplikaciji>>>

10 najpogostejših fitnes napak:

1. Ko pridete v fitnes se ne ogrejete

Veliko ljudi skoči v fitnes takrat, ko imajo nekaj ekstra časa, zato želijo čim prej skočiti na naprave ali zagrabiti par uteži. Preden se lotite resne vadbe, se je najprej potrebno dobro ogreti in pripraviti telo na bolj intenzivno vadbo.

2. Na koncu zapustite fitnes brez raztezanja

Prav tako se vsem zelo mudi zaključiti vadbo in pozabijo, da se je na koncu potrebno malo raztegniti. Raztezanje mišice dodatno sprosti in tako zmanjša možnost za poškodbe.

Fitnes

3. Nejasni cilji

»Začel/a bom hoditi v fitnes ker bi bil/a rad/a fit« Veliko ljudi se odloči, da želijo z vadbo in obiski fitnesa doseči nekatere cilje, a največji problem je, da so ti cilji prevečkrat preveč splošni in obširni. Postavite si jasne cilje, namesto želim shujšati, si postavite točno številko, ki jo želite doseči. Cilj želim si boljšo telesno pripravljenost, spremenite v cilj, da želite gibati vsaj 20 minut 5x na teden.

4. Pretiravanje s treningi

Predvsem začetniki, ki želijo v čim krajšem času čim boljše rezultate se v vadbo dobesedno zaženejo. Tako je fitnes na urniku vsak dan v tednu tudi po več ur. Kot prvo navade je potrebno graditi počasi! Če prej torej niste nikoli pretirano gibali, ne morete kar skočiti v vsakodnevno vadbo. Začnite postopoma z obiskom fitnesa nekajkrat na teden, to vadbo pa dopolnite s krajšimi in manj intenzivnimi vajami doma.

Na drugi strani pa pretiravanje z vadbo ne vodi do hitrejših rezultatov, ravno nasprotno. Če z vadbo pretiravate lahko prav hitro pride do resnih poškodb, ki bodo vaš napredek ustavile in ves vaš trud bo zaman.

5. Vedno ene in iste vaje z isto obremenitvijo

Se vam zdi, da vlagate veliko truda v treninge in se nenehno držite rednih treningov, a se ne pojavijo nobeni vidnejši rezultati? Morda je eden izmed razlogov ta, da nenehno delate podobne vaje, ki jim ne dodate dodatnega napora. Pomembno je, da treninge stopnjujete. Če začnete z enim setom različnih vaj, stopnjujte intenzivnost iz tedna v teden dokler ne pridete do 5 ponovitev. Ko delate na različnih napravah v fitnesu poskušajte vsak teden dodati večjo obremenitev. Tudi uteži naj bodo vedno težje.

Fitnes

6. Fitnes in telefon ne gresta skupaj

Velikokrat vidim ljudi, ki sedijo na napravah ali vadbenih blazinah in brskajo po Facebooku in odgovarjajo na sporočila. Ne le, da je to zelo nevljudno, saj tako drugi nimajo možnosti, da bi telovadili na napravi, ki jo uporabljate, ampak s tem škodujete tudi sebi. Najraje telefon pustite, kar varno zaklenjenega v omarici. Če pa potrebujete telefon za predvajanje glasbe oziroma ne morete brez tega, da bi naredili kakšno sliko, medtem ko vadite, potem samo pazite, da telefon ne bo moteč element, ki ne spada v fitnes. Če med vadbo delate predolge pavze, ta ne bo tako učinkovita, kot če si vzamete primerno dolge pavze v istih intervalih. Na drugi strani pa se velikokrat zgodi, da telefon ljudem vzame koncentracijo, ki bi jo morali posvečati vadbi.

7. Čakanje, da bo določena naprava prosta

Ob določenih urah v dnevu je fitnes bolj zaseden kot navadno. To pomeni, da se zna zgoditi, da nekatere naprave ne bodo na voljo takrat, ko jih boste želeli. Če se to zgodi nikar ne postajajte okrog in čakajte da bo naprava prosta, saj lahko s tem uničite vse kar ste do tedaj dosegli. Zato vedno imejte v glavi alternativno vadbo, ki jo boste izvajali v primeru, da je naprava na katero ste želeli skočiti naslednje zasedena.

8. Nikar ne »obtičite« na kardio napravah

Ena večjih napak je ta, da se nekaterim zdi najlažje, da vadbo izvajajo samo na kardio napravah, saj se jim zdijo najlažje in menijo, da bodo ravno s kardiem dosegli najhitrejše rezultate. Kardio je super za izgubo začetnih kilogramov, a nikar ne zanemarite drugih naprav in dvigovanja uteži, saj boste le tako oblikovali telo in pridobili na mišični masi. Fitnes je poln možnosti, če ne veste, kako jih izkoristiti se obrnite na osebnega trenerja, ki vas bo z veseljem vodil po napravah in vam pokazal različne vaje.
Fitnes

9. Med treningom ne pijete dovolj

Se vam velikokrat zgodi, da se v fitnes odpravite brez svoje flaške za vodo? Mogoče se vam zdi to nepomembno in si rečete, da boste pač prekinili vadbo in šli nekaj popiti, je ravno to problem. S tem, ko nenehno hodite pit, porušite ritem vadbe in tako zmanjšate njen učinek. Poleg tega pa morate biti nenehno hidrirani.

10. Po obisku fitnesa se izogibate hrani

Veliko ljudi meni, da bodo boljše rezultate dosegli, če se po vadbi povsem izognejo hrani. To je ena od večjih napak, saj naše telo po treningu za regeneracijo potrebuje tako ogljikove hidrate kot tudi beljakovine, zato nikar ne spuščajte obrokov, ampak raje poskrbite za uravnoteženo prehrano tako pred kot tudi po treningu.

Študentska vadba

Objavi komentar

Tvoj email naslov ne bo objavljen v komentarjih.

Uporabljene so lahko naslednje HTML značke: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

four × 3 =