Kako zjutraj prebuditi telo in ga pripraviti na nov dan

Si tudi ti med tistimi, ki bi zjutraj radi poležavali še ure? Seveda ima tu nekaj besede količina in kvaliteta spanca, a če se naučiš prebuditi telo na pravi način, boš poln/a energije in bolj produktivna čez cel dan. Saj veš, kako pravijo – po jutru se dan pozna.

Vedno vstajaj (in hodi spat) ob isti uri

Po nekaterih podatkih naj bi bilo najbolj naravno vstajati in hoditi spat z dnevom – torej naj bi se ravnali po dnevni svetlobi. To je sicer težko izvedljivo, še posebej pozimi, ko je mrak že skoraj v času kosila. Vsekakor pa je za trden spanec (in posledično za lažje vstajanje) boljše, če ne strmiš dolgo v noč v televizijski, računalniški ali navsezadnje na zaslon telefona.

Prebujanje naj bo nežno

Najbolj naravno je, če se zbudiš brez budilke, a verjetnost, da se boš tako zbudil/a pravočasno, ni preveč velika, kajne? Ker budilka povzroča stres, naj te zbudi nežna melodija ali pa naravni zvoki, ki naj bodo glasni ravno toliko, da jih ne prespiš, sicer pa z jakostjo zvoka ne pretiravaj. Nekateri pravijo, da je dobro po tem ko se zbudimo, še nekaj časa (približno pol ure) poležavati v postelji in pri tem brati knjigo, meditirati ali poslušati mirno glasbo. Tako se dan ne začne v naglici, temveč mirno in zbrano, tako kot se bo v idealnem primeru tudi nadaljeval.

prebudite-telo

Poskusi prebuditi telo s kozarcem vode

Ker je bilo tvoje telo vseh osem ur brez vode, jo zjutraj še kako potrebuje. Še bolj kot tisto kavo, ki jo tako pričakuješ. Slednji se seveda ni treba odreči, a že s kozarcem vode se osvežiš in zbudiš metabolizem. Po nekaterih podatkih je dobro, da vsaj pol dnevnega vnosa vode spiješ že v prvi polovici dneva.

prebuditi_telo_3
Zajtrk – najpomembnejši obrok dneva

Prava izbira zajtrka je zelo pomembna, saj te lahko določena hrana napolni z energijo, druga pa zgolj naredi še bolj utrujenega/o. Predlagamo ti:

  • ovseno kašo,
  • chia puding,
  • sendvič s polnozrnatim kruhom,
  • kosmiče (ki naj ne vsebujejo preveč sladkorja!) z jogurtom in sadjem,
  • zeleno zelenjavo, kot sta špinača in listnati ohrovt – če nisi navajen/a okusa, ju lahko dodaš priljubljenemu smutiju,
  • jajca na kakršenkoli način.

Izogibaj pa se zelo mastni hrani in seveda tisti, ki vsebuje veliko sladkorja.

Dan začni aktivno

Tudi če se ti zjutraj navadno mudi in nimaš časa za enourno vadbo, lahko utrip srca pospešiš s krajšo, le nekajminutno vadbo. Že s krajšim tekom, sprehodom ali nekaj vajami iz joge je možno prebuditi telo, pospešiti delovanje prebavnega sistema in pridobiti energijo za dan, ki je pred tabo.

Na tej povezavi najdeš nekaj vaj, za katere ne potrebuješ pripomočkov, le nekaj minut časa in volje: http://www.shape.com/fitness/videos/8-wake-your-body-moves-anyone-can-do-morning.

Če pa ti samostojna vadba doma ali zunaj ni pri srcu, na povezavi https://1click2sport.com/rekreacija poišči priljubljen šport in izberi vadbo, ki ti ustreza.

Študentska vadba

Objavi komentar

Tvoj email naslov ne bo objavljen v komentarjih.

Uporabljene so lahko naslednje HTML značke: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

thirteen − 12 =