5 razlogov za masažo, ki jih lahko uporabimo tudi za izgovor samemu sebi :)

Opomba uredništva: Članek je bil napisan pred časom, pa vendar je danes, v času koronavirusa zelo aktualen. Zato ga recikliranega ponovno delimo s teboj in upamo, da bo branje prijetno. Veseli in hvaležni bomo, če se odločiš za nakup masaže preko našega sistema. Hkrati pa je namen pisanja dosežen že, če se kakšna dnevna soba spremeni v masažni salon. Uživaj! 🙂

masaže hrbta

Hiter tempo vsakdana nas sili, da vsak dan le bolj hitimo in si vedno manjkrat vzamemo čas zase. Stres se povečuje, možnosti za počitek pa je vedno manj.

Seveda se vse to pozna na našemu telesu, zdravju in umu. Masaža je odličen način kako premagati skrbi vsakdanjega življenja in si privoščiti prepotrebno sprostitev.

A mnogi so še vedno skeptični zakaj zapravljati denar za nekaj tako nepotrebnega kot je masaža. Tukaj se motijo! Masaža ni dobra le za kratkotrajno sprostitev telesa, ampak prinaša mnogo pozitivnih učinkov na naše telo.

5. razlogov zakaj si moraš nujno vsaj enkrat na mesec privoščiti masažo:

 

1. Boljše spanje

masaže in spanec

Ko si privoščiš masažo, z njo ne sprostiš le napetosti v mišicah, pač pa se lahko spremeni tudi raven hormonov v tvojem telesu.

Ti dovolijo, da se sprostitev še poglobi. Masažo strokovnjaki povezujejo s povečanjem delta valov v možganih, ki so povezani z gobjim in bolj prijetnim spancem.

Po masaži boš pozabil/a na stavek “spet ne morem zaspati”. Zbudil/a se boš spočit/a in naspan/a.

 

2. Okrepitev imunskega sistema

Stres in bremena vsakdanjega življenja rušijo naš imunski sistem in telesu otežujejo, da se bori in brani proti povzročiteljem bolezni, ki nas vsakodnevno obkrožajo.

Že nežen dotik lahko omogoča limfnemu sistemu, da iz telesa sprosti odplake kot so virusi in bakterije. Ob masaži poženemo po telesu tudi limfo, ki se prečisti in tako našemu telesu znižujemo možnosti za bolezni.

 

3. Masaža izboljšuje prebavo

Ja prav ste slišali! Masaža je koristna tudi za našo prebavo in njena glavna korist na prebavni sistem je način kako stimulira pretok hrane skozi prebavni trakt.

Z masažnimi gibi pomagamo čim hitreje spraviti hrano skozi črevesje. Tukaj vam lahko ponudimo tudi majhen nasvet: proti zaprtosti je neverjetno učinkovita tudi samomasaža trebuha, ki je izredno učinkovita in sila preprosta.

Z roko masirajmo predel trebuha v smeri urinega kazalca gledano na telo.

 

4. Masaža nas pomirja

Masaža ima močan sprostitveni in terapevtski učinek ter blagodejno učinkuje na psiho človeka, saj zmanjšuje stres in izboljšuje duševno počutje.

Močan vpliv ima na naše splošno počutje, izboljšuje krvni obtok, sprošča mišice, živčevje in sklepe.

 

5. Masaža lajša kronična oboljenja

Vsakodnevno sedenje pred računalnikom je lahko začetek resnih težav s hrbtom.

Veliko ljudi se srečuje s kroničnimi bolečinami v predelu hrbta, ramen in vratu. Masaže lahko zmanjšajo vzroke teh bolečin, brez uporabe protiobolečinskih tablet in drugih sintetičnih “drog” za lajšanje bolečin.

 

Fizični pozitivni učinki:

    • izboljša se gibljivost sklepov in mišični tonus,
    • sprostijo in raztegnejo se mišice ter kite, bistveno se zmanjšajo težave s krči,
    • masaža pospeši izločanje strupov iz telesa (zaradi povečanega potenja),
    • s kože odstrani odmrle celice povrhnjice (zaradi trenje kože na kožo),
    • koža postane bolj mehka, voljna, elastična in vitalna in se hitreje regenerira

 

Psihološki pozitivni učinki:

    • masaža zmanjšuje stres in občutek tesnobe,
    • sprosti živčni sistem in um,
    • odpravlja nespečnost,
    • poveča pozitivno naravnanost,
    • lajša psihične travme.

 

Izbiraš lahko med več vrstami masaže

thai masaže

Posamezne vrste masaž se med seboj razlikujejo predvsem po intenzivnosti, zato se je potrebno odločiti za masažo, ki vam najbolj ustreza:

  • Klasična švedska masaža je masaža celega telesa, vzbuja ugodje in izboljšuje zdravje, saj zajema vsa tkiva. Učinki so telesne in duševne narave, izboljšuje splošno počutje, vpliva na kožo, skeletne mišice, sklepe in obsklepne mišice. Zajema tehnike gladenja, gnetenja, udarjanja, tresenja in vtiranja.
  • Športna masaža okrepi pretok skozi poškodovane regije, s čimer pohitrimo zdravljenje. Masaža pospešuje odstranjevanje mlečne kisline, kar zmanjša mišične bolečine, vzdržuje fleksibilne mišice in jih pripravi na nove napore.
  • Tui-na masaža je kraljica vseh masaž, saj združuje tehnike ročne, refleksne, shiatsu, relaksacijske in športne masaže. To je starodavna kitajska zdravilna metoda masaže. Osredotoča se na vzpostavljanje ravnovesja in pretoka energije, kar omogoča zdravljenje po naravni poti. Cilj prijema je sproščanje mišic in kit, omogočanje neoviranega pretoka energije, izboljšanje pretoka krvi itd.
  • Tajska masaža je kombinacija masaže, različnih položajev joge in raztegovalnih tehnik. Tajska masaža temelji na pritiskih določenih točk na telesu. Z masiranjem in raztezanjem telesa, napetosti in močne bolečine izginejo. Nadomestimo pa jih z novo energijo in sprostitvijo. Masaža stimulira kroženje krvi in limfe in s tem izboljšuje pretok energije.
  • Moderne masaže (npr. Masaža na stolu) velikokrat še posebej koristijo posameznemu segmentu našega telesa in življenje ali združujejo prednosti več tradicionalnih metod.

 


 

Ker vemo, da je masaža dobra in koristna za vse, je že dolgo priljubljena stalnica v naši ponudbi.

V katerih cetrih je masaža na voljo in katero vrsto si lahko izbereš, preveri kar na naši spletni strani https://1click2sport.com/studentska-vadba/.

Danes naredi nekaj zase in si privošči masažo za jutri! 🙂

 

 

 

 

Študentska vadba

Objavi komentar

Tvoj email naslov ne bo objavljen v komentarjih.

Uporabljene so lahko naslednje HTML značke: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

19 − eighteen =