Kako najti motivacijo za rekreacijo v dneh, ko se ti preprosto neljubi telovaditi

Vsi smo se že kdaj znašli tam, ko pride kakšen dan, dva ali celo teden, da ne najdemo prave motivacije za gibanje. Takrat je zelo pomembno, da ne obupamo, ampak najdemo način, da se spet spravimo v akcijo.

Če vam kdaj primanjkuje motivacije potem spodaj najdete nekaj nasvetov, kako jo spet najti in se spraviti v gibanje.

1. V dvoje je lažje

Poiščite si vsaj enega partnerja za šport, ki namerava to početi resno. Tako boste drug drugega spodbujali in se hkrati dokazovali. Prav tako, če se odločite za skupinsko vadbo, pojdite skupaj s prijateljem. Preko aplikacije Študentska vadba/Šport na klik lahko povabiš svojega prijatelja, da se udeleži vadbe ali fitnesa isti termin kot ti. Poleg tega pa najdete tudi veliko aktivnosti, ki jih lahko počnete skupaj, od tenisa, squasha in badmintona.

2. Postavite si realne cilje zase

Sami najbolje poznate svoje telo. Ne zastavite si previsokih ciljev na začetku. Raje jih postopoma višajte. S pomočjo ciljev boste lažje spremljali napredek in obdržali motivacijo (npr.: cilj – preteči 5 km). Več o tem, kako si pravilno zastaviti cilje si lahko preberete v preteklem prispevku >>>

Oregon, USA --- Group of women working out in fitness studio --- Image by © BUCK Studio/Corbis

3. Začnite počasi in se ne ozirajte na druge

Vadite tako intenzivno, da se boste dobro počutili. Ne primerjajte se z ostalimi. Imejte svoj tempo in intenzivnost vadbe.

4. Preizkusite različne športe

Če ste se v fitnesu začeli dolgočasiti, preizkusite kaj novega. Lahko izberete vodene vadbe, hitra hoja, tek, kolesarjenje, skupinske vadbe, fitnes, plavanje in še mnoge druge. Najrazličnejše športne aktivnosti lahko preizkušate tudi preko aplikacije Študentska vadba/Šport na klik, saj se vam ni potrebno vezati na noben center oziroma noben program, ampak obiskujete po svojih željah termine in aktivnosti, ki vam ustrezajo.

5. Pomagajte si z motivacijskimi verzi

Ko vam primanjkuje motivacije, poskusite drugo vrsto športne aktivnosti ali zamenjajte prostor, kjer vadite. Poiščite in napišite si kakšen motivacijski verz ter si ga prilepite v sobi na vidno mesto, da vas bo vedno motiviral.

»Na poti proti uspehu gremo nujno skozi neuspeh.« (Mickey Rooney)

6. Pomislite na rezultate, ki jih bo prinesla vadba

Prinesla vam bo dobro počutje, izboljšanje zdravja, utrjeno telo, boljšo psihično in fizično kondicijo, več energije …

7. Poslušajte svojo priljubljeno glasbo

Ta vas bo spravila v dobro voljo. Hkrati ob tem izgubite občutek za čas, saj misli preusmerite drugam.

Da pa bo motivacijo lažje najti, smo tukaj tudi mi. V naši aplikaciji najdeš najrazličnejše vadbe in športne aktivnosti po vsej Sloveniji. Prednost Študentske vadbe in športa na klik pa so seveda tudi ugodne cene, možnost rezervacije termina takrat kot vam ustreza in širok spekter vadb na enem mestu.

Gumbek za ŠV-01

 

Študentska vadba

Objavi komentar

Tvoj email naslov ne bo objavljen v komentarjih.

Uporabljene so lahko naslednje HTML značke: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

3 × 2 =