Pitje vode vodi v boljše počutje: 12 trikov, s katerimi si lahko pomagaš, da čez dan spiješ dovolj vode

Se ti kdaj zgodi, da imaš popolnoma suha usta in ko pomisliš, kdaj si nazadnje pil, ugotoviš, da je od tega če nekaj ur, če ne cel dan? Obveznosti in opravki nam danes dneve zapolnjujejo do te mere, da pozabljamo že na osnovne biološke potrebe, kot je na primer pitje vode. Zakaj govorimo o pitju vode in ne pitju tekočine? Ker je voda seveda najbolj zdrava, vsekakor pa jo lahko nadomestiš tudi z drugimi pijačami, a te mnogokrat vsebujejo sladkor, ki, kot veš, ni najbolj priporočljiv. Zato ti kot alternativo priporočamo predvsem čaje in vode z dodanimi sveže stisnjenimi sadnimi sokovi.

Kako konkretno pitje vode vodi v boljše počutje si preberi na povezavi. Nato pa je tu zate nekaj trikov, kako čez dan spiti tistih obveznih osem kozarcev, ki bodo izboljšali tvoje počutje.

boljse-pocutje

1. Vedno jo imej na dosegu roke

Ko se učiš ali delaš, imej ob sebi kozarec vode, sicer pa jo imej v torbi/ci, saj ti zna piti prav med nakupovanjem in med vožnjo. Pri tem ti priporočamo flaško za večkratno uporabo, ki naj bo kar se da ljubka, da se boš nanjo spomnila čim večkrat. Pomembno je tudi, da jo vedno znova napolniš – prazna namreč ne bo izboljšala tvojega počutja. 😉

2. Pitje vode naredi zanimivo

Si navajen/a pitja sladkih pijač in se ti zdi voda dolgočasna? V tem primeru jo izboljšaj s sokom poljubnega citrusa, vanjo lahko dodaš koščke sadja, poleti pa koščke sadja, zamrznjene v ledenih kockah. Če pa pogrešaš gazirane pijače, se odloči za gazirano vodo. Samo pitje pa lahko popestriš z uporabo slamice.

3. Pitje vode naj bo del rutineboljse-pocutje_2

Spij kozarec takoj po umivanju zob ali pa tik pred spanjem – pomembno je, da pitje kozarca ali dveh povežeš z nečim, kar delaš vsak dan, brez izjem. Tako bo tudi pitje vode postalo bolj redno, kar vodi v boljše počutje.

4. Pij jo pred obroki

Lahko se zgodi, da imaš občutek da si lačen/na, v resnici pa ti telo sporoča le, da potrebuje nekaj vode. Spij kozarec vode pred vsakim obrokom in potešil/a boš žejo, pa tudi pojedla boš manj, saj bo voda do neke mere napolnila želodec.

5. Jej hrano, ki vsebuje vodo

Tudi s hrano lahko v telo vnesemo nekaj vode. Melone, lubenice, bučke, grenivke, kumare, zelena in zelena solata je vsebujejo precej. Poleg tega pa so to živila, ki bodo tudi sicer le koristila tvojemu zdravju.

6. Jej močno začinjeno hrano

Kdaj si bolj želiš kozarca vode, kot takrat, ko poješ pekoč čili? Začinjena hrana je odličen način, kako spodbuditi pitje vode – pri tem ni nujno, da je hrana le pekoča, saj je že nekaj soli dovolj, da naša usta postanejo suha.

7. Spij kozarec vsakič, ko prideš iz stranišča

Tako boš takoj nadoknadil/a izgubljeno tekočino in preprečila dehidracijo.

8. Spremljaj količino popite vode

boljse-pocutje_3Da bi uspešno dosegel cilj količine popite vode in hkrati z njim dosegel tudi boljše počutje, moraš ta seveda spremljati. Obstaja mnogo načinov, kako si lahko pri tem pomagaš: lahko si natisneš 30-dnevni »vodni izziv« in vsak dan barvaš kozarčke, ki si jih že spil. Dobiš ga na tej povezavi: http://darebee.com/challenges/water-challenge.html. Nekaterim pa se zdijo bolj priročne številne mobilne aplikacije, ki spremljajo količino vnesene vode.

9. Opominjaj se na pitje vode- boljše počutje je zagotovljeno

Ker nam vsem misli čez dan begajo sem ter tja se rado zgodi, da enostavno pozabimo, da smo žejni. Prepričani smo, da ti nisi izjema. Na mobilnem telefonu si nastavi opomnike ali pa za pitje vode uporabi flaško, na katero si narisal/a označbe ob katerih so napisane ure. Torej označba, koliko flaše naj bo prazne do 11:00, do 13:00, do 15:00 itd.

10. Pij vodo vsakič, ko je priložnost

Pri tem ni potrebno, da vedno spiješ kozarec. Privošči si na primer le požirek vsakič, ko greš v pisarni mimo avtomata.

11. Razredči sladkane pijače

Če se sokovom in ostalim sladkanim pijačam res ne moreš upreti, jim vsaj dodaj nekaj vode – tako boš povečal/a vnos in hkrati ohranila okus pijače, ki ti je tako všeč.

12. Zvečer pij toplo vodo ali čaj

Topla pijača pred spanjem pomirja, predvsem pa je prijetna v mrzlih jesenskih in zimskih dneh. Zvečer so primerni predvsem sadni čaji, saj se je za dober spanec dobro izogniti kofeinu.

Eva Bizjan

Boljše počutje

Študentska vadba

Objavi komentar

Tvoj email naslov ne bo objavljen v komentarjih.

Uporabljene so lahko naslednje HTML značke: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

four − 4 =