TIMOTEJEVE ŠVICARIJE: Praznične skušnjave

Timotej (oziroma mi mu pravimo kar Timo) je prestal že drug teden preobrazbe in intenzivne vadbe pod okriljem trenerja Davida Goleta iz BIT centra. Kako se je tokrat spopadal s treningi in ali so ga premamile velikonočne dobrote in je prekršil strogo dieto si lahko prebereš spodaj. Kot pa že zagotovo veš lahko Timovo švicanje in matranje spremljaš na vseh naših kanalih tako na Facebook kot Instagram profilu. Splača pa se ti spremljati predvsem zato, ker te vsak teden čakajo nagrade!

Če še ne veš kaj so “Timotejeve švicarije” si preberi v prvem blogu, kjer je Timo s svojimi besedami predstavil zakaj se je podal na to preobrazbo z BIT centrom.

Timotejeve švicarije

Kaj se je ta teden znašlo na jedilniku? Piščanec, piščanec in še enkrat piščanec!

Največkrat imajo ljudje pri korenitih spremembah in načrtih za hujšanje težave ravno pri prehrani in pri tem, kaj umestiti na jedilnik, da dosežejo najboljše rezultate.

Tudi Timo je pri tem potreboval pomoč, zato mu je David že na začetku izdelal strikten jedilnik s katerim bo z redno vadbo in treningi dosegel najboljše rezultate.

Kaj se je te teden znašlo na Timotejevem jedilniku?

  • Zajtrk: Orehi ali lešniki (25g), ki jih kombinira z 200g piščančjih prsi (ali pripravljen piščanec, če pa nima časa poseže po piščančjih prsih v obliki salame)
  • Malica: Tuna in solata ali 200g piščančjih prsi
  • Dodatki: Prehransko dopolnilo omega 3 (2 tableti zjutraj in dve ob kosilu), poleg tega pa po vsakem treningu spije še proteinski shake.
  • Kosilo: V ospredju je zelenjava in meso (piščanec) občasno tudi kakšen krompir. Večkrat si naredi tudi rižoto in seveda vedno doda solato.
  • Večerja: Dobra alternativa je, da si za kosilo pripraviš malo več in manjši odmerek poješ še za večerjo, tako ti ni treba dvakrat v dnevu kuhati. Te metode se poslužuje tudi Timotej.

Kako potekajo njegovi treningi?

Poleg tega, da se je pri hujšanju zelo težko držati striktnega jedilnika pa je v svojo rutino na začetku tudi zelo težko umestiti vse treninge. Naš Timotej je bil ta teden zelo priden in si je vzel dan za počitek le na velikonočni ponedeljek, ker bodimo iskreni takrat smo se zagotovo vsi dali malo na off. 🙂


Potek Timotejevih treningov v drugem tednu:

  • Ponedeljek in sreda: Vodena vadba Total Body workout pod vodstvom Davida. »priporočam vsem, ki hočejo najprej izgubiti nekaj teže, šele potem pridobiti mišično maso, saj je to zelo intenzivna kardio vadba za celotno telo.«
  • Torek: Vaje za hrbet
  • Četrtek: Mini verzija vodenih vadb (Poligon s 6 vajami v krogu, vsako je delal intenzivno 45 sekund in 15 sekund počival. Po vsakem krogu je imel 2 minuti pavze, krog je ponovil šestkrat)
  • Petek: Vaje za prsi in ramena
  • Sobota: Timotej se je v soboto odločil za intenzivno rekreacijo na prostem
  • Nedelja: Ponovno vaje za hrbet
  • Ponedeljek: Čas za počitek

Je bila največja preizkušnja tega tedna velikonočna potica in druge dobrote?

Kot pravi Timotej se je kljub temu, da je bil izpostavljen pregreham držal nazaj in se je zavestno odločil, da se ne bo pregrešil samo zaradi praznikov in si s tem pokvaril cilj. Zato se je držal svoje striktne diete.

Kaj je bil torej največji izziv: »Opažam že, da se preko treningov vse bolj pozna, da nekateri deli telesa niso prilagojeni za določene vaje in me zavirajo. Pri vajah za hrbet na primer so se roke veliko prej utrudile, kot bi čutil kakšen efekt v hrbtnih mišicah. Kar mi požre malo motivacije. Zato sem dodal v vse rutine kjer ne uporabljam pdolahti dodal še vaje za ta del.« pojasnjuje.

Rezultati po dveh tednih trdega dela?

»Shujšal sem še dodatno kilo, zelo pa se mi treningi že poznajo na kondiciji in mobilnosti. Pa tudi v pisarni na primer veliko lažje zdržim, da sedim in me nič ne boli,« pojasnjuje.

Kako pa se obnese njuna naveza z Davidom: »David ostaja v svoji formi in me še vedno tolerira ter odlično usmerja moj napredek,« doda z nasmeškom.

Nagradna igra 2 tedna Timotejevih švicarij

Ker ste prejšnji teden tako zavzeto sodelovali v naši nagradni igri, smo se odločili, da vam tudi v tem tednu podarimo eno super nagradno.

Tokrat v sodelovanju z BIT centrom podarjamo začetni paket osebnega trenestva, ki zajema:

  • Posvet z osebnim trenerjem
  • Uvodni trening
  • Izdelavo prehrambenega načrta

Kako lahko sodeluješ v nagradni igri? Obišči našo Facebook stran in si oglej drugi posnetek Timotejevih švicarij, kjer najdeš namige.

Še naprej spremljaj Timotejevo pot do uspeha in “6 packa”, saj te bomo še naprej razveseljevali s super nagradami in koristnimi nasveti.

Pogoji nagradne igre:

  • Nagrado moraš izkoristiti v roku enega meseca od prejema
  • Nagrado prevzameš pri Timoteju (nagrajenec naj se nam oglasi v inbox na FB)
  • Splošni pogoji nagradne igre

V videoposnetku tega tedna lahko vidiš napravo Air bike!airbike-web8

V BIT centru se nahaja tudi super naprava Air Bike. Kakšne so prednosti tega kolesa?

  • Zračne lopatice avtomatsko povečujejo upor med samo uporabo, večja kot je hitrost med kolesarjenjem, večji bo zračni upor.
  • Najkakovostnejši profesionalni model kolesa za funkcionalno vadbo
  • Kakovostno, enostavno in učinkovito kolo uveljavljenega ameriškega proizvajalca

Obišči BIT center in se sam/a prepričaj o tem, kako super naprava je Air bike.

 

Timotej tebi pa vso srečo, mi smo s tabo! 🙂

Študentska vadba

Objavi komentar

Tvoj email naslov ne bo objavljen v komentarjih.

Uporabljene so lahko naslednje HTML značke: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

twelve + fifteen =