8 prijemov za lažje doseganje športnih ciljev

Vsi vemo, da je včasih težko najti motivacijo in se gnati, da bi dosegli zastavljene cilje. Predvsem kar se tiče hujšanja in rekreacije je začetna pot precej trnova, saj nam mora postati gibanje rutina. 

Da bodo vsaj začetki lažji ti spodaj predstavljamo 8 prijemov, kako lažje doseči zastavljene rekreacijske cilje.

1. Bodite specifični

Želite izgubiti »nekaj teže«? Postavite si konkreten cilj – četudi je dobro, da ste osredotočeni na to, da se boste bolje počutili in ne nujno na številko kilogramov, je dobro, da določite številko. Misel nanjo vam bo morda pomagala preživeti težke trenutke.

2. Naredite načrt

Konkretnega načrta se je veliko lažje držati kot enostavno »se več rekreirati« – pa naj bo to urnik treningov, prehranski načrt ali karkoli drugega. Pri tem se, če niste prepričani, da veste dovolj, ne bojte poiskati pomoč strokovnjaka. Osebni trener vam na primer utegne precej olajšati načrtovanje, predvsem pa je dober motivator, ki ga nikakor ne boste želeli razočarati in tako odlična pomoč pri doseganju zadanega cilja.

3. Začnite počasi

Če se do zdaj niste popolnoma nič rekreirali, morda ni najbolje, da z januarjem začnete s petimi obiski fitnesa tedensko. Dosegljivi cilji so namreč mnogo lažji – ko te izpolnite, pa izziv vedno lahko še povečate.

4. Osredotočite se na eno stvar naenkrat

Želite si prenehati uživati sladkarije, bolj zdravo jesti in se več rekreirati – vse to naenkrat se zna izkazati za prevelik zalogaj. Nekateri cilji gredo sicer z roko v roki – na primer rekreiranje in zdravo prehranjevanje – a vseeno se je bolje osredotočiti le na eno stvar naenkrat. Začnite z redno telesno aktivnostjo in bodite pri tem uspešni – prehranjevanje pa lahko prilagodite spotoma (po zahtevnem treningu se tisti kos torte morda niti ne bo zdel vreden vsega truda :)).

5. Zavežite se

Če vaš načrt vključuje obiskovanje fitnesa ali katere koli druge oblike rekreacije, je dobro razmisliti o mesečni (če ne kar letni) karti, tako se boste vadbe udeležili tudi v tistih lenih dneh. Na spletni strani Študentska vadba lahko najdete navdih za novo obliko rekreacije ali pa se prijavite na vadbo, ki vam je pri srcu in to po zelo ugodnih cenah.

telovadba

6. Govorite o tem

O svojem novem izzivu obvestite prijatelje in družino – ljudje namreč delujemo tako, da zelo neradi delamo slab vtis pred drugimi. In četudi vas ob morebitni kršitvi zaobljube nihče ne bo zares obsojal, vas bo občutek, da bodo tudi drugi vedeli za vaš neuspeh, motiviral. Poleg tega utegnejo biti bližnji dobra opora v težkih trenutkih. Morda se vam v zadani nalogi celo kdo pridruži!

7. Sledite svojemu uspehu

Če želite zmanjšati telesno težo, to redno preverite in zapišite in če želite prenehati s kajenjem, beležite dni od zadnje prižgane cigarete. Uspeh je zelo dober motivator tudi za v prihodnje.

8. Ne obsojajte se

Vsak ima kdaj slab dan in prav nič ni narobe, če se po nekaj tednih ali mesecih za trenutek uprete skušnjavi, a le če je to res izjemoma. Naj vam to nikar ne bo vzpodbuda za redne kršitve zaobljube. Če pa se zgodi, to nikakor ne pomeni dokončnega poraza. Po padcu vstanite in nadaljujte svojo dobro začrtano pot!

Da boste lažje sledili svojim cilje in bo rekreacija v centrih bolj ugodna smo poskrbeli mi. Obiščite našo aplikacijo  Študentska vadba in poiščite svojo najljubšo aktivnost, se nanjo prijavite kar preko  spleta in se držite zastavljenih ciljev. Vaše zdravje vam bo hvaležno!

admin-ajax

Študentska vadba

Objavi komentar

Tvoj email naslov ne bo objavljen v komentarjih.

Uporabljene so lahko naslednje HTML značke: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

eighteen − 10 =