Zdravo hujšanje: 14 nasvetov, kako pravilno izgubiti težo

Zdravo hujšanje? Veliko ljudi je skeptičnih, da je katerakoli oblika hujšanja lahko zdrava, a zagotavljamo vam, da če se boste izgubljanja teže lotili postopoma boste svojemu telesu naredili veliko uslugo. 

Večina ljudi misli, da je sestavljanje diete prava nočna mora in nemogoče opravilo. A temu ni tako! Predvsem v svoj jedilnik vključite veliko zelenjave, sadja, polnozrnatih žit, in omeji vnos mastne in sladke hrane.

zdravo hujšanje

Za vas smo zbrali 14 koristnih nasvetov za zdravo hujšanje:

1.Uživajte v različnih živilih

Uživanje širokega izbora živil bo pripomoglo k vašem dobrem zdravstvenem stanju. Saj tako telo dobi različne minerale in vitamine s katerimi si zagotovite možnost preprečevanja vseh bolezni.

2.Pazite na velikost porcij

Pomembno je, da uživate manjše porcije obrokov. Predvsem to velja za visoko kalorične obroke, ki si jih lahko enostavno zmanjšate tako, da jih na primer delite s prijatelji.

3.Polnozrnata žita

Vaj polovica žitaric naj bo polnozrnata, saj s tem dobi telo dovolj hranilnih vlaknin. Pomembno je, da kupujete izdelke kot so 100% polna pšenica in podobno.

4.Omejevanje sladkorja

Če želite, da je vašo hujšanje zdravo se skušajte izogibati sladkim izdelkov predvsem tistim, kjer je sladkor dodatno dodan. Tovrstni izdelki vsebujejo največ kalorij.

5.Več orehov in rib

Zdravo hujšanje nam ponuja veliko možnosti za okusne jedi, le znati moramo kombinirati. Uživanje več orehov in rib pomaga zmanjšati srčne bolezni zaradi vsebnosti omega-3 saj so tovrstne maščobe nenasičene in lahko znatno pripomorejo k zdravem hujšanju.

6.Živalske maščobe

Kadar zdravo hujšamo se je potrebno izogibati živalskim maščobam posebej pri predelanem in rdečem mesu, saj je možnost nastanka holesterola. Priporočljivo je uživanje pustega mesa, kot so ribe in perutnina.

zdravo_hujsanje_1

7. Transmaščobe

Hidrogenerirana rastlinska olja, ki se nahajajo v pekovskih izdelkih in hitri prehrani povečujejo nastanek srčnih bolezni. Za zdravo hujšanje jih je potrebno odpraviti ali pa močno zmanjšati.

8.Holesterol

Ni potrebno skrbeti za holesterol, saj je veliko dokazov da ima holesterol v hrani (jajca) malo vpliva na holesterol v krvi, potrebno se je izogibati nasičenih maščob.

9.Natrij in kalij

Presežek natrija je razlog za visok krvni pritisk, za zdravo hujšanje priporočen večji vnos kalija, ki ga dobimo v živilih kot so banane, krompir, fižol in jogurt. Omenjena živila zmanjšujejo krvni tlak.

10. Kalcij in vitamin D

Ta hranila so bistvena za zdravje kosti, ki jih lahko pridobimo z uživanjem mlečnih izdelkov z nizko vrednost maščob in pomarančnimi, sojinimi pijačami. Ker pa vnos kalcija preko hrane ni dovolj ga lahko nadomestite s kalcijevim dodatkom.

11. Izberite hrano nad dodatki

Pri zdravem hujšanju je pomembna izbira hrane pred raznoraznimi nadomestili zdrave prehrane.
Saj hrana zagotavlja številna hranila, ki jih telo potrebuje. Čeprav za nekatere zadostuje vitaminska tableta, se temu skušajte izogniti.

zdravo hujšanje

12. Sladke pijače

Sladke pijače so krive skoraj za 20% kalorij v celotni prehrani česar se je potrebno pri zdravem hujšanju izogibati.

13.Omejite alkohol

Alkohol je eden izmed glavnih krivcev za povišano telesno težo. Če želite zdravo hujšati, skušajte omejiti na eno merico na dan za ženske in dve merici za moške.

14.Uživajte v hrani

Uživajte v hrani vendar pri tem pazite kaj jeste in kolikšne količine hrane vnašate vase. Tako boste lažje shujšali.

Nikar pa povsem ne odpovedujte svojim sladkim razvadam in uživajte v hrani, jejte zmerno in raznoliko. Poleg tega pa NIKAR ne pozabite na gibanje.

Kombinacija rekreacije in pravilnega prehranjevanja, vam bo pomagala pri tem, da boste izgubili tistih nekaj odvečnih kilogramov na drugi strani pa se boste počutili odlično in boste prevsem zdravi.

Če potrebuješ ideje za poletno rekreacijo, pa obišči našo aplikacijo ter se prijavi na eno izmed naših aktivnosti. 

Si brez statusa? Športaj ugodno še naprej z Šport na klik!šport na klik

Seveda pa nismo pozabili tudi na vse vas, ki niste več študenti! Nižje cene pri vseh naših ponudnikih si lahko zagotovite tudi preko rezervacijskega portala Šport na klik!

Cena za obisk preko Šport na klik za fitnes, vodene vadbe, jogo, savno že od 3,9€. Brez članarin, brez vezave! V kolikor imaš obstoječ uporabniški račun v Študentski vadbi, se prijaviš z istimi podatki, tvoja sredstva na računu pa se avtomatično posodobi z aktualnim stanjem ob prvem vpisu. Klik za vpis.

Za vse informacije pa smo vam vedno na voljo na 051 319 469, ali preko info@studentska-vadba.si ter info@1click2sport.com.

Lepo poletje vam želi ekipa Šport na klik / Študentska vadba

Študentska vadba

Objavi komentar

Tvoj email naslov ne bo objavljen v komentarjih.

Uporabljene so lahko naslednje HTML značke: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

two + 13 =